piątek, 17 grudnia 2010

PRAWDA WAS WYZWOLI - czyli jak wygląda Pisowiec

"Nawet w popularnych serialach, jak "Ranczo" w TVP, bohaterami negatywnymi - jak wójt Kozioł - są osoby o cechach "wrażych" pisowców".
To słowa Joachima Brudzińskiego - przewodniczący komitetu wykonawczego PiS - w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej"

"Z wywiadu z Joachimem Brudzińskim, przewodniczącym komitetu wykonawczego PiS, dowiedziałem się że: "Nawet w popularnych serialach, jak "Ranczo" w TVP, bohaterami negatywnymi - jak wójt Kozioł - są osoby o cechach "wrażych" pisowców".
Wszyscy oglądający serial wiedzą, wójt Paweł Kozioł to ateista, były aparatczyk PZPR, przyspawany do stołka koniunkturalista. Gdzie tu można odnaleźć cechy "wrażego pisowca", pozostaje tajemnicą posła Brudzińskiego.
Z poważaniem,
Maciej Strzembosz
Producent serialu Ranczo"

Obejrzałem ostatni odcinek "Rancza" - ten wójt to prawdziwa kanalia.
Skoro nawet J.Brudziński utożsamia wrażego pisowca z wójtem Kozłem, to mnie nie wypada się z nim nie zgadzać. W końcu on najlepiej zna pisowskich kandydatów na stołki. A ja już wiem, dlaczego wyborcy gremialnie odwrócili się od PiS i mam nadzieję, że o tej przyczynie będą długo pamiętać.

6 komentarzy:

  1. To on się nazywa Kozioł? nie wiedziałam.... :-) a tyle razy oglądałam .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pisior jak najbardziej może byc byłym aparatczykiem PZPR, to pisałam ja, komuch beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Beato Ty masz z komucha tyle, ile ja z rasisty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będę sie z Tobą kłócić:) swoje wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry wieczór, chciała życzyc dobrych świąt:)

    OdpowiedzUsuń